środa, 31 marca 2010

31.03.2010 - książka

Właśnie skończyłam czytać '100 obietnic złożonych mojemu dziecku' Malliki Chopry. Mądra, boska, piękna jest ta książka! Polecam wszystkim rodzicom obecnym i przyszłym. To wielka radość, że takie książki są tłumaczone na polski.

Z książek dla rodziców tak wielkie pozytywne wrażenie zrobiły na mnie jeszcze tylko 2 pozycje:
'W głębi kontinuum' Jean Liedloff i 'Mądrzy rodzice' Margot Sunderland. Pierwszą podesłała mi moja serdeczna koleżanka Olga, za co jestem jej bardzo wdzięczna. Nakład jest wyczerpany, ale można ją znaleźć w internecie w formie pdf.

Nie mając przez chwilę dostępu do komputera z polskimi znakami (ą, ę itd.) odzwyczaiłam się od ich pisania... Widzę, że w moich ostatnich postach czasem są czasem ich nie ma ;)


Nie tylko słynna japońska wiśnia teraz kwitnie. Brzeg rzeki cały jest w pachnących kwiatach rzepaku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz